söndag, december 31, 2017

Trettioett

Sista dagen på det här året. Mitt år har varit förhållandevis bra om man jämför med andra, men det har också varit ett väldigt tröttsamt år!

Jag har aldrig varit så trött tidigare som jag har varit i år, jag har jobbat alldeles för mycket och för långa kvällar och jag har inte njutit av min ledighet på samma sätt som jag har gjort tidigare, å andra sidan har jag helt kopplat ifrån jobbet under semestern.

Nästa år vill jag ta upp träningen lite lätt igen. Att springa lopp intresserar mig inte längre, jag vill bara må bra och känna mig starkare.

Jag vill fortsätta med min strävan mot zero waste och utveckla konceptet på jobbet.

Jag ser framemot att åka till Le Petit Bornand i Haute Savoie för att åka skidor i mars. Ett par vänner har hyrt en stuga och det kommer att vara första gången som jag åker skidor i Frankrike.
Spännande!
Le Petit Bornand ligger norr om La Clusaz som kanske är lite mer välkänt!

Det känns ändå bra att lägga 2017 bakom sig och få ett nytt fint oskrivet 2018!
Nu ska jag börja fixa inför festen ikväll, det ska ju dukas och fixas! Gott Nytt År!

Idag den trettioförsta december är jag tacksam för att detta året är slut och att det ska firas ut med bubblor och bång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar